De goedkoopste zeepwinkel van Nederland !!

Artikel 13: Verzendkosten.

 

  1. Wij hanteren de volgende verzendkosten: (deze zijn conform de tarieven van PostNL)
    • Binnen Nederland:

    Brievenbuspakje.

    • 0 - 350 gr. € 4,10

    Pakketpost.

    • 350 gr. – 10 kg. € 6,75
    • 10 – 23 kg. € 13,-

          Gratis verzending vanaf  € 75,-


    Let op!!! Wij verzenden enkel met Track en Trace naar België.

    • Binnen België:

    Pakketpost met Track & Trace.

    • 0 – 2 kg. € 13,-
    • 2 – 5 kg € 19,50
    • 5 – 10 kg. €25,-
    • 10 – 20 kg. €34,-
    • 20 – 23 kg. € 45,-

          Gratis verzending vanaf € 100,-


    Bezorgmethode.

    • Al onze pakketten worden veilig en snel verstuurd via PostNL. Na een bestelling krijg je meteen bericht en kun je het pakket tot aan de voordeur volgen.

    Levertijd.

    • Onze producten hebben allemaal een unieke levertijd. Die staat vermeld bij het product.
      Mocht er onverhoopt toch een langere levertijd zijn, dan stellen we je zo snel mogelijk op de hoogte en kan je uiteraard gratis annuleren.

    Voor producten op voorraad geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. Zo begint je pakketje direct aan zijn reis. Onze bezorgpartij PostNL doet zijn uiterste best om pakketjes de volgende dag te bezorgen. Mocht je hier vragen over hebben, dan staat onze klantenservice voor je klaar!

    Retourneren.

    • Wilt u iets retour zenden lees dan even onze voorwaarden Retourneren.

    Artikel 14: Klachtenregeling.

     

    1. IAAS beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
    2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij IAAS, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
    3. Bij IAAS ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door IAAS binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
    4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
    5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot IAAS. Indien de webwinkel is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel IAAS als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
    6. Een klacht schort de verplichtingen van IAAS niet op, tenzij IAAS schriftelijk anders aangeeft.
    7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door IAAS, zal IAAS naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.